درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ

بهترین صبحانه برای کاهش وزن


 

با توجه به مطالعه‌ای که اخیرا در مورد چاقی صورت گرفته است، شاید بهترین صبحانه برای کاهش وزن، در واقع حجیم‌ترین صبحانه باشد! در این مطالعه، زنان دارای اضافه وزنی که صبحانه‌ی پرکالری‌تری مصرف کردند، نسبت به آنهایی که شام سنگین‌تری خوردند، وزن بیشتری از دست دادند.



ادامه مطلب ...


غذای بسیار خوب چربی سوز


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاهش وزن آسان نیست. اما بعضی از غذاها هستند که به کاهش وزن کمک می‌کنند. این ابر غذاها، سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند و همچنین باعث می‌شوند مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

در نتیجه با پر خوری نکردن، وزنتان کاهش می‌یابد. همچنین بیشتر از میزان نرمال چربی می‌سوزانید. دفعه‌ی بعد که به دنبال مواد غذایی چربی‌سوز هستید، فراموش نکنید که این مواد غذایی را هم به لیست خریدتان اضافه کنید:


 شکلات تیره

 



ادامه مطلب ...


با این اسموتی‌های میوه‌ی خوشمزه، چربی شکمتان را آب کنید، و میلتان به خوردن شیرینی را کاهش دهید.

این اسموتی‌های سریع و آسان، پر از میوه‌های تازه و ‌اسیدهای چرب اشباع نشده هستند که چربی‌های شکمی را هدف قرار می‌دهند. این ۱۰ اسموتی سیر کننده و غلیظ، برای صبحانه، ناهار یا میان وعده مناسبند.

اسموتی انبه

مناسب برای یک وعده



ادامه مطلب ...


۱۳ نوع از بهترین مواد غذایی عضله ساز


 

13 نوع از بهترین مواد غذایی عضله ساز

گوشت گاو



ادامه مطلب ...


شیر شکلات بهترین نوشیدنی ورزشی برای تمرین


 به نظر می رسد حق با والدین ما بود، شیر واقعا" برای بدن مفید است، حداقل بعد از یک تمرین ورزشی. تحقیقات نشان داده اند یک لیوان شیر شکلات کم چرب بعد از یک جلسه تمرین سخت بهینه ترین نوشیدنی ورزشی حاوی کربوهیدرات و پروتئین با کیفیت می باشد. به علاوه، شیر شکلات واقعا" خوشمزه است.

شیر شکلات بهترین نوشیدنی ورزشی برای تمرین

در ۳ تحقیق مشابه، محققان تأثیرات نوشیدن شیر شکلات کم چرب بعد از تمرین را با نوشیدن با آب یا نوشیدنی های ورزشی مقایسه کردند. در ورزشکاران مقاومتی، نتایج نشان دادند که نوشیدن شیر شکلات می تواند منجر به:


 عملکرد بهتر



ادامه مطلب ...


به چه مقدار کالری نیاز داریم؟ چه میزان کربوهیدرات و پروتئین باشد؟


 برای تأمین اعمال حیاتی مانند تنفس،گردش خون، حرکات عضلانی و انجام فعالیت های روزانه به انرژی نیاز داریم. نیاز بدن به انرژی عبارت است از مقدار کالری مورد نیاز برای انجام هر نوع کاری به اضافه کالری مورد نیاز برای سوخت و ساز پایه یا متابولیسم. انرژی نتیجه سوخت و ساز (متابولیسم) مواد مغذی در بدن است که واحد اندازه گیری آن کیلو کالری (۱۰۰۰کالری) می باشد.

به چه مقدار کالری نیاز داریم؟ چه میزان کربوهیدرات و پروتئین باشد؟

به چه مقدا کالری نیاز داریم؟



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب